Pages

Thursday, December 1, 2011

A Study in Pink


Selam!

Fazlasıyla pembe bir manikür ile karşınızdayım. Elimde çok az pembe oje olduğunu fark ettim ve bir yığın aldıktan sonra onları kullanmayı denedim. Hiç düzgün ilerlemeyen bir ombre oldu; pek de beğenmedim.

Kullandığım ojeler:
Flormar Supershine M115 üzerine Orly Robo Romance
Flormar Supershine M115 üzerine Flormar Grafitti 39
China Glaze QT
Inglot 922 üzerine Flormar Miracle Colors U24
Inglot 922 üzerine Alix Avien 188

Bu arada 'A Study in Pink' BBC'nin Sherlock dizisinin ilk bölümünün adı. İzlediniz mi? Harika bir dizi.

~~

Hi!

Here I am with an excessively pink manicure. I noticed I have so few pink polishes so after buying a bunch, I tried using them. This turned out to be a nonuniform ombre; didn't like it.

Polishes I used:
Orly Robo Romance on Flormar Supershine M115
Flormar Grafitti 39 on Flormar Supershine M115
China Glaze QT
Flormar Miracle Colors U24 on Inglot 922
Alix Avien 188 on Inglot 922

By the way 'A Study in Pink' is BBC's Sherlock's first episode name. Did you watch it? I love that series.



2 comments:

nm said...

özellikle yüzük parmağındaki ojeyi beğendim :)

Aslı said...

Ah, saol. Hiç beğenileceğini düşünmemiştim.