Pages

Thursday, January 10, 2013

Ruffilian


Selam!

Bir önceki yazıma yorum yapan herkese teşekkür ederim - moral oldunuz bana!

Orly'nin çok güzel yeni serileri var, gördünüz mü? Yakında Türkiye'ye gelecekmiş - hevesle bekliyorum. O sırada da sürmediğim bir Orly ojem var mı diye bakındım ve bunu buldum. Orly'nin meşhur Birds of a Feather koleksiyonundan Peachy Parrot. (Sweet Peacock süresim var, bloga yine koysam mı acaba?) Bu ojeyi Peachy adı için almıştım çünkü o dönem güzel kayısı renkli oje arıyordum. (Hala da bulamadım.) Oysa hiç ilgisi yokmuş. 'Soğan kabuğu' lakabını verdiğim renk çıktı!

Ben sevmem bu rengi; annem ise bayılır. Benden çok o kullandı bu ojeyi. 

Bu ojeyi kullanmaya karar verince de nasıl hareket katsam diye düşündüm. İlk niyetim sadece french yapmak iken bu çıktı ortaya. Annem vitrinde gördüm bu modeli dedi, başka gören oldu mu? Ben görmedim.

Oje Orly'nin her ojesi gibi kaliteli. Ve beklemediğim kadar hızlı kuruyor.

Manikürün garip adına gelirsek - Peachy Parrot Ruffian French with Black demek yerine böyle kısalttım. O da kötüydü bu da kötü. Neyse, zaten amacım fotoğrafları güzel yapmak - isimden umutsuzum.

(Bu sefer nasıl fotoğraf? Daha iyi göründü gözüme - bir de odamın manzarasını eklemekten vazgeçersem çok daha iyi olacak!)

Görüşürüz ~

~~

Hi!

Do I have any English-user viewer? If there are any, welcome :)

Orly has beautiful new collections - I am looking forward to buying them. Meanwhile, I searched my stash for Orly polishes I haven't used yet. This is Peachy Parrot from Orly's famous Birds of a Feather collection. I bought this polish for the 'Peachy' in its name because I was searching for a nice peach colored polish. (Still haven't found it.) Unfortunately, this wasn't peachy.

Not a color I like; but one that my mom loves. She used this more than me.

After choosing the polish, I was thinking of a way to add some spark to the manicure. Started with french but turned into this.

The polish is high quality like all Orly polishes. And dries way fast than I imagined.

As for the weird manicure name - it is slightly better than Peachy Parrot Ruffian French with Black, right? Hah, who am I kidding, both are worse than each other. I am trying to make the photos better anyway, I am hopeless about names.

Thanks for visiting ~

Inventory:
Flormar 313
Flormar Nailart NA12
Orly Peachy Parrot

5 comments:

Şule Özcan said...

Gecen sefer soylemeyi unutmusum, tirnaklarinin bu sekli yuvarlak halinden daha guzel ve havali bence :)) ben pek yuvarlak sevmem biliyorsun, favorim budur!!! Anneye de selam bu arada..

Aslı said...

Teşekkür - farkını uzayınca anlayacağım sanırım. Hala pek farklı görünmüyor.

Söyleriim :)

Unknown said...

çok beğendim ben tırnaklarınızı,kırılmaması için özel birşey yapıyormusunuzx?izleyiciniz oldum,bende yeni blog açtım,izlşeyicim olursanız sevinirim sevgiler...

Aslı said...

Teşekkür canım :) Özel bir şey yapmıyorum - sanırım durmadan oje sürmek onları sertleştiriyor.

Hemen bakıyorum bloguna :)

♕Süslü Püslü ♕ said...

merhaba:)
Bayıldım süper olmuş:)
izleyicinizim bloğuma beklerim

http://suslupuslublog.blogspot.com/