Pages

Tuesday, March 20, 2012

Fire Ombre


Selam!

Ombre manikür yapmak çok eğlenceli değil mi? Hem ojeleri seçerken hem de teker teker sürerken çok eğleniyorum. Bu sefer işi abartıp iki elimde de devam eden bir ombre yaptım.

Ateşten ilham alarak yapmıştım, sarıdan kırmızıya ateş renkleriydi. Fakat o gün Fenerbahçe-Galatasaray maçı olunca elimdeki bu manikür çok daha farklı bir anlam kazandı!

Bloga ilk defa mı sol elimin resmini koyuyorum? Ne kadar zor olabilir ki bir elinin resmini çekmek? Bu kadar olmamalı. (çift elin fotoğrafına girmiyorum bile. Canım anneme yardımları için tekrar teşekkürler =)) )

Kullandığım ojeler:
Claire's 80 ve 74
Rimmel Sunshine ve Lemon Drop
Golden Rose 227
Flormar 236 ve 201
Flormar Supershine 23
China Glaze Vermillion ve Sunshine Pop

~~

Hi!

Isn't it fun to do ombre manicures? I have so much fun while choosing the polishes and applying them. This time I overdid though.

Is this the first time I put my left on my blog? How hard can it be to take a photo of your hand? Surely not this much. (I'm not even mentioning the double-hand picture. Thank mom! =)) )

Polishes I used:
Claire's 80 and 74
Rimmel Sunshine and Lemon Drop
Golden Rose 227
Flormar 236 and 201
Flormar Supershine 23
China Glaze Vermillion and Sunshine Pop






4 comments:

Öylesine Biri said...

her zman bakıyorum sayfana alışkanlığım oldu:) çok güsel yazıyorsun öncelikle. ojeler de şahane tabi. bu ombre beyaz ojeyle açılarak yapılmıyor mu sen farklı renkte ojeler kullanarak mı yapıyorsun

Artemis-Tanrica said...

Ojelerin ustten cekımıne bayıldım .) Her yazıda bunu gormeyı ısterım .) Sevgıler .)

Aslı said...

Teşekkür. Ayrıca genellikle sadece resimlerine bakılan bir blog türü için yazılarımı beğendiğin için ayrıca teşekkürler :)
Ombre'nin orjinalinde belki beyaz ile açıyorlardı ama ojeyi oje ile açmak pek zor bir iş olsa gerek! Yapanlar bir rengin değişik tonlarında oje kullanıyorlar.

Aslı said...

Ben de çok sevdim o fotoğrafı. Birden fazla oje kullandığımda yapmayı planlıyorum.