Pages

Wednesday, March 21, 2012

China Glaze Dorothy Who?


Selam!

Bu oje 2009 Wizard of Ooh Ahz koleksiyonundan olmasına rağmen ben daha yeni gördüm, ve anında hayran oldum. Yeni mi meşhur oldu yoksa ben anca mı denk geldim, bilmiyorum. Her durumda kendisine hayranım :)

Bu ojeyi DenizRio'dan aldım fakat aldığımda eksik ve kapağına bulaşmış şekilde geldi. Kendisine sordum (ne kadar hızlı cevap aldığıma inanamazsınız) ve bu durum bazı ojelerde sim üstte toplandığı için oluyormuş. Ne yapsak diye düşündük, ve sonuç: Böyle biri ile alışveriş yaptığımız için çok şanslıyız kızlar (ve aramızda varsa erkekler), bana bu ojeyi hediye etti.

DenizRio'ya hem ilgisi hem de bu harika oje için tekrar teşekkür ediyorum.

~~

Hi!

This nail polish is from 2009 Wizard of Ooh Ahz collection but I saw it recently and immediately fall in love. I don't know if it recently become famous or I finally encountered it. In any case, I adore it :)



No comments: