Pages

Monday, April 2, 2012

Baharda Yaşasın Ojelerim'de!

Only in Turkish


Son bir haftadır doğru dürüst oje süremiyorum, ne zaman başına otursam ilham perim beni terk etmiş gibi hissediyorum. Tabi bu kaybolan enerjinin bir yerden de çıkması gerekiyordu; oje sayımın hızlı artışına bakılırsa nerede olduğu belli :)


(Son seferden sonra böyle yaptığım alışverişle ilgili bir yazı yazmamaya karar vermiştim fakat düzgün bir manikür yapamamam delicesine oje almamla birleşinde bu tarz bir yazı yazmamın blogu başıboş bırakmaktan daha iyi olacağına karar verdim.)



İşte bahar aylarında blogumda göreceğiniz ojeler:


Orly'den bu güzel ojeleri ağabeyim aldı. Nasıl da güzel görünüyorlar değil mi? Pek bahar renkleri değil ama o matte maviyi sürmek için sabırsızlanıyorum.

China Glaze'den de biraz yazlık neon renkler almak istedim. Gerçi yakında yeni neon serisi çıkacakmış ama yine de alışverişimden memnunum.




Ve bulduğum karışık oje markaları. Arkalarında da yeni bundle monster diskleri. Evet! 21'li setini de aldım. Bakalım nasıl güzel desenler çıkacak içinden.






Ankaralılara müjde!




Yukarıdaki ojelerin büyük bölümünü Ankara'dan aldım. Evet! Yandaki standı görüyor musunuz? O Ankara'da!

Bu China Glaze standı Ankamall'daki Parisli Cemil kuaföründe. Ayrıca fotoğrafını çekmedim ama Electropop ve Crackles mini standları da var.

Bunun yanında Cepa Douglas'da da Opi başta olmak üzere bir çok oje markası var. Butter London, Anny ve adını hatırlayamadığım bir marka daha. Opi standı küçük fakat satışlar iyi olunca daha büyük bir tane getireceklerini söylediler :)




Bahsi geçen ojeler:
Anny Surfing Crocodile
China Glaze Frostbite, Kiwi Cool-Ada, Ruby Pumps, Japanese Koi (neon)
Douglas Fireworks
Opi A Good Man-Darin is Hard to Find
Orly Blue Suede, Peachy Parrot, Galaxy Girl, Sweet Peacock







Ayrıca alalı bir süre geçmesine rağmen hala blogumda gösteremediğim Electopop'dan seçtiklerim:
China Glaze Gaga for Green, Aquadelic, Dance Baby, Wicked Style, Make Some Noise, Sunshine Pop





Son olarak bu bol fotoğraflı yazıyı yeni aldığım bir ayakkabımla bitiriyorum. Evet, o renkte. Ojemi aldığım gün aldım. Ojeme uygun ayakkabı almış gibi oldum ama...;D



2 comments:

Polishist said...

Ayakkabıya bayıldım iyiki ojeyi almışsın:)
nailpolishism.blogspot.com/

Aslı said...

Ha ha! Di mi! Ben de bayıldım, ikisine de.