Pages

Friday, June 22, 2012

Daisy huh?

in English and Turkish

Selam!

Yazın sıcağından tembelleştim mi bilmiyorum ama eskisi kadar sık oje sürmüyorum, ama sürdüm mü de buraya koyuyorum. Umarım nadir koyuyor olsam da resimleri beğeniyorsunuzdur.

Nasıl, ikinci deneme ama resimler biraz düzelmeye başladı. Bakalım, olacak gibi.

Bu akşam papatya temalı bir yemeğe gidiyorum, o yüzden tırnaklarıma da papatya yapmak istedim. Ama nokta nokta küçük çiçekler yapmak yerine bir tane yakından yaptım, nasıl olmuş? Harika olmasa da papatyayı andırıyor :) (Bu maniküre 'daisy daisy' diyecektim ama papatyalarımın tipi nedeniyle 'daisy huh?' olarak kaldı!)

Kullandığım ojeler:
China Glaze Sunshine Pop
Dior 108
Flormar Nail art NA01

~~

Hi!

I'm not sure if its because of summer heat but apparently I'm getting lazier and not applying nail polish as much as I used to. Whenever I change my polish, I put new pictures here. Hopefully you like them, as rare as they are.

My second try with the new camera, looks better.

I'm going to a daisy themed dinner this evening so wanted to put daisies to my nails as well. But instead of  small daisies made of dots, I wanted a big one on each nail. Like it? Not so great, in my opinion, but at least they resemble daisies :) (I was planning on naming this manicure 'daisy daisy' but because of my daisies' beauty, it turned out to be 'daisy huh?'!)

Polishes I used:
China Glaze Sunshine Pop
Dior 108
Flormar Nail art NA01


No comments: