Pages

Thursday, June 14, 2012

Red & Silver French

both English and Turkish

Selam!

Blogumun boş durduğu, benim de oje için ilham arandığım uzun bir sürenin ardından merhaba :) Aradığım ilhamı henüz tam bulamamışım ki çok da değişik bir manikür yapmadım, ama bir arkadaşımda bunu görmüş ve denemek istemiştim.

Blogumdaki fotoğraflarımı çok sevdiğim ve çok da akıllı olan fotoğraf makinamla çekiyordum, ama ne yazık ki kendisiyle bir süreliğine ayrılmamız gerekiyor. O yüzden fotoğrafların tarzının ve kalitesinin değiştiğini göreceksiniz, tabi bir de ben alışana kadar böyle uzaktan, odam manzaralı fotoğraflar da denk gelecek :)

Kullandığım ojeler:
China Glaze Vermillion
Inglot 960 ve Nailart 22
Flormar Nailart NA12

~~

Hi!

After a long while, that my blog was empty and I was looking for inspiration, hello :) Apparently I couldn't find the inspiration I was looking for for this is not an interesting manicure but I had seen in on a friend and wanted to try it since.

I always took the photos on my blog with my well-loved and clever camera but unfortunately we have to part ways for some time. So you'll see that my photos' style and quality will change somewhat and until I get used to this one, you'll see photos with the beautiful background of my messy room :)

Polishes I used:
China Glaze Vermillion
Inglot 960 and Nailart 22
Flormar Nailart NA12


No comments: