Pages

Tuesday, November 20, 2012

China Glaze Ruby Pumps

both English and Turkish

Selam!

Bu oje China Glaze'in en meşhur kırmızı ojesi mi, bana mı öyle geliyor? Ben kırmızı oje sevmem, ona rağmen güzel göründüğünü kabul ediyorum.

Artık kaç yıllık olduğunu da unuttum, Ruby Pumps China Glaze'in Oz Büyücüsü serisinden bir oje - ana karakterin giydiği kırmızı, parlak ayakkabılar vardır ya, işte ondan esinlenmiş. Kırmızı oje içinde kırmızı simlerle de o havayı vermeyi başarmış.

Bu ojenin güneş altında fotoğraflarını çekip buraya koymak istiyordum ama günlerdir güneş yüzü göremedim, o yüzden fotoğraflarım soluk ışıklı, bulutlu havada çekildi.

Kullandığım ojeler:
Seche Base Crystal Clear Base Coat
China Glaze Ruby Pumps

~~

Hi!

Is this China Glaze's most famous red polish, or is it just me? I don't like red polishes but even I admit this is beautiful.

Ruby Pumps is from China Glaze's Wizard of Ooh Ahz collection. This color is inspired from the main character's famous red, brilliant pumps. This polish achieved to give the same brilliant color with its red sparkles inside the red polish.

I wanted to take a photo of this polish under sun and put it here but unfortunately I haven't seen sun for days. So these photos are taken under pale light of a cloudy sky.

Polishes I used:

Seche Base Crystal Clear Base Coat
China Glaze Ruby Pumps


2 comments:

Polishist said...

Hani bazı şeyler vardır hiç eskimez, yerini başka bişey tutmaz. Bu ojede öyle en güzel kırmızı:)

Aslı said...

Aynen öyle, haklısın :)