Pages

Wednesday, September 3, 2014

Blue Waves


Herkese merhaba,

İlk akrilik boya denemem! Nasıl olmuş? Yapması düşündüğüm kadar kolay değilmiş ama bu çizgileri oje ile çizmeye çalışmanın yanından bile geçmez. Daha yolun başındayım ama heyecenlı ve eğlenceli bir yol olacak. Akrilik tutorial'ları, ben geliyorum! :)

~~

Hi!

My first acrylic try! What do you think? It is not as easy as I thought it would be. Then again, it is also nowhere near how much I would struggle to draw these lines with nail polish. I am at the beginning of the exciting and fun journey. Here I come, acrylic nail art tutorials! :)

Inventory:
Zoya Anchor - base coat
Seche Vite - top coat
Inglot 970 - two coats
ChinJoo artist acrylics - A044

2 comments:

OcecikleriminYeri said...

Bence çok güzel gözüküyor, sanırım ben de yakında akrilik boya kullanmaya başlayacağım :)

Aslı said...

Teşekkürler. Kolay gelsin, birlikte öğreniriz :)