Pages

Friday, September 26, 2014

Flormar Skyblue



Selam!

Nasılsınız?

Flormar Satin Matte serisini denediniz mi? Yazın bir rengini almıştım ve cidden saten görüntüsü verdiği için hayran olmuştum. Geçende de gidip bir kaç rengini daha aldım. Skyblue bence serinin en dikkat çekici renklerinden biri. Daha şişesindeyken bile cam kırıklıymış gibi parlıyor. Elde de tam anlamıyla buz mavisi renginde. Fakat ne kadar saten görüntüsü verdiğinden emin değilim, özellikle de serinin diğer renklerine göre. Gerçi uzaktan bakınca satenin parlaklığını anımsatıyor ama yakından daha çok simli oje görüntüsü veriyor.

Bu tarz mat ama simli oje sevenlerin çok hoşuna gideceğini düşünüyorum. Sürüşü kolay ve rahat. İki kat sürdüm ama yine de tırnak çizgim biraz belli oluyor, üç kat daha kapatıcı olacaktır.

Bu serinin diğer ojelerini de göstermeyi düşünüyorum. Özellikle de çok sevdiğim deniz mavisi rengini.

~~

Hi!

How are you?

Did you try Flormar Satin Matte collection? I tried one of them in summer and loved it for its resemblance to satin. Recently, I bought a few more colours. When you look at the whole collection, Skyblue immediately grabs your attention. From its bottle, it looks more like a glitter polish than a matte one. When applied, it is a lovely ice blue colour. It doesn't remind me of satin, especially comparing to other polishes of the collection. At a closer look, it looks more like a glitter polish.

If you like these type of glitter but matte polishes, you would like this one as well. It applies easy. I applied two coats but a third one would be better.

I am thinking of showing other polishes from this collection. Especially the teal I loved.

Inventory:
Zoya Anchor - base coat
Flormar Satin Matte GS08 Skyblue - two coats

1 comment:

Esra said...

flormarın yaptığı en en güzel seri bence. açık ara yani. tüm renkler mi şahane olur! havana ve leche aşık olunası bence. bu renk de sana çok yakışmış. ben esmer olduğumdan kullanamıyorum içimde kalıyor :(