Pages

Tuesday, November 4, 2014

Zoya Payton



Merhaba herkese, nasılsınız?

Araya tatiller girdi, ben de bahaneyle bloga koyacak oje sürmüyordum, bir baktım bir ay boyunca hiç yazı koymamışım. Oysa sürdüğümde beklenmediğim kadar sevdiğim ve kesin blogda paylaşmalıyım dediğim ojem bile hazırdı.

Zoya Payton, Zenith serisinden bordo bir oje. İçinde kırmızı tonlarında simler içeriyor. Daha önce aynı seriden lacivert Dream'i göstermiştim, aynı tarz bir oje. Ben bordo ojeleri pek sevmem ama bu ojeye hayran oldum. Zarif, sade ama inceden bir şıklığa sahip. Hem de bordo tonlarının meşhur olduğu sonbahar aylarında çok iyi gidiyor. Sürüşü rahat, iki katta kapatıyor ve simlerine rağmen çıkarırken de bir zorluk yaratmıyor. Bordo renk oje sevenlere kesinlikle tavsiye ederim.

~~

Hello everyone,

Zoya Payton is a polish from Zenith collection. It is burgundy with red-toned small glitters. I've shown a dark blue polish, Dream, from this collection - Payton is a similar polish. I don't like burgundy nail polishes but I loved this one! It is modest but elegant. It applies easily; I used two coats here. If you like burgundy tones, I definitely advise this polish.

Inventory:
Zoya Anchor - base coat
Zoya Armor - top coat
Zoya Payton - two coats

No comments: