Pages

Sunday, January 29, 2012

Flormar Magnetic Twist MG03


Selam!

Geçenlerde Flormar mağazasına gittiğimde çok güzel bir haber aldım: Golden Rose ve Pastel'in ardından Flormar da manyetik seri çıkarıyordu! Ve sonunda mağazalara ulaştı.

Şu an elimdeki MG03 nolu yeşil rengi. Seri yaklaşık on renk ve Golden Rose'dan farklı olarak elimdeki yeşil, güzel bir koyu lacivert ve Pastel'inkine benzer bir siyah rengi var. Ayrıca değişik bir de mıknatıs aparatı var; tüm tırnağı kaplaması düşünülmüş olmalı ama ben durmadan tırnağı değdirip ojemi bozduğum için Golden Rose'dan aldığım düz mıknatısı kullandım.

~~

Hi!

After Golden Rose and Pastel, another of our local brands made magnetic polishes. Here is Flormar's green Magnetic polish MG03.


2 comments:

banu.isik said...

Bu renkten ben de aldım çok sevdim rengini :) Bir de ben de mıknatısını kullanmayı beceremedim :)

Aslı said...

Di mi yaa! Önce çok pratik görünüyor ama kullanması zor.