Pages

Thursday, January 19, 2012

Flormar Supershine 47 + Konad


Selam!

Ben bu manikürü çok seviyorum. Özgürce Pazarlama'dan Konad alıyorsanız, yanında gelen katalogda görmüştüm ilk olarak. Konad diskimi yeni almış ve ne yapsam diye bakınıyordum. O hevesle bu manikürü yaptım, üstüne dayanamayıp farklı rengini de anneme yaptım :)

Kullandığım ojeler:
Flormar Supershine 20 - alt taban
Flormar Supershine 47 - lacivert
Beyaz Konad Özel baskı ojesi ve M31 diski

~~

Hi!

I love this manicure. I first saw it in the catalog of our local Konad distributor. I had just bought my Konad disks and was looking around for something to do. I eagerly did this, then did a different color for my mum.

Polishes I used:

Flormar Supershine 20 - base
Flormar Supershine 47 - dark blue
White Special Konad Polish and M31 disk


2 comments:

nm said...

çok güzel olmuş bu :) ayrıca bu mavi oje konad'a da uygun, koyu renklerin üzerinde pek güzel oluyor.

Aslı said...

Teşekkür :) Evet, çok koyu bir oje, bir ara denemeliyim.